FAQ (veel gestelde vragen)

Op deze pagina vind je 'veel gestelde vragen' met daarbij de antwoorden op deze vragen.

Bestellingen

Je kunt de status van je bestelling controleren op de 'volg je bestelling' pagina je e-mailadres, bestelnummer of telefoonnummer in te voeren.

Dit kan twee redenen hebben:1.De bestelling zit tijdelijk vast in het sorteercentrum van onze koeriersdienst.

2.De status wordt niet altijd nauwkeurig bijgewerkt door het systeem. In beide gevallen is uw bestelling onderweg en controleren we het om de paar dagen. In de meeste gevallen is uw pakket dan al bijna bij je thuis.Duurt het echt te lang? Stuur ons een e-mail zodat we je pakket kunnen volgen.

info@cocana.nl

De Track&Trace-code wordt meestal verzonden zodra het pakket het sorteercentrum heeft verlaten. Deze e-mail kan ook in je spambox terechtkomen. Niet ontvangen? Als de zoekfunctie op deze pagina laat zien dat je pakket is verzonden, is het verzonden en duurt het niet lang voordat je het ontvangt.

De verwerkingstijd voor elke bestelling is 1-2 werkdagen. Hierna wordt de bestelling verzonden. In uitzonderlijke gevallen moeten we de producten vanuit ons magazijn in Duitsland verzenden. Dan duurt de levering helaas iets langer.

Als de levering langer duurt dan 14 dagen, heb je recht op 5% cashback. Stuur ons een e-mail met je verzoek voor 5% cashback en de datum waarop je hebt besteld naar
info@cocana.nl

Verzending & Retourneren

Je bestelling word verzonden in een zak of in een doos, dit ligt aan het formaat van je bestelling.

Wanneer je niet tevreden bent met je bestelling, stuur dan een mail naar info@cocana.nl om een retourformulier te ontvangen.

Je hebt 14 dagen na ontvangst de tijd om je bestelling naar ons retour te sturen. Op deze manier geven we je genoeg tijd om nog even na te denken.

Je antwoord niet gevonden?

Neem gerust contact met ons op, we antwoorden binnen 24 uur.